Honda City nabízí 1 benzínový motory (1.4 S).

Benzínové motory

HONDA City 1.4 S

  • Zdvihový objem: 1 339 ccm
  • Počet válců/ventilů: 4/8
  • Vrtání/zdvih: 73,0 x 80,0
  • Max.výkon: 61 KW při 5 700 ot. /min
  • Max.točivý moment: 119 Nm při 2 800 ot. /min
  • Maximalní rychlost: 175 km/h
  • Zrychlení 0 – 100 km/h : 13,7 s

Spotřeba paliva:

  • Město: 7,1 l
  • Mimo město: 4,8 l
  • Kombinovaná spotřeba: 5,6 l
  • Dynamická akcelerace a vynikající komfort pro cestující při cestovních rychlostech

    Pokud jde o jízdní výkony, dostali konstruktéři za úkol vtisknout nové Hondě CITY „dynamické a uvolněné“ vlastnosti.

    Snadná akcelerace a pružná odezva na sešlápnutí plynového pedálu zajišťují komfortní rozjezd a usnadňují předjíždění na dálnici.

    Při běžné jízdě se vůz chová uvolněně, čímž přispívá k většímu komfortu.

    Radost z jízdy, kterou mohou nabídnout pouze vozy Honda, spolu se špičkovým jízdním komfortem nového modelu CITY zcela jistě uspokojí požadavky kladené na kvalitu vozů nové generace.

    Motor i-VTEC v nové Hondě CITY byl zkonstruován s důrazem na výkon ve všech jízdních režimech. Proto nabízí vysoký výkon, atraktivní spotřebu paliva a je ohleduplný k životnímu prostředí.

    Motor i-VTEC se zdvihovým objemem 1,4 litru: Vysoký točivý moment poskytující potřebnou dynamiku ve všech otáčkách

    Časování sacích ventilů a regulace jejich zdvihu umožňují přechod mezi požadavky na jízdu v nízkých a ve vysokých otáčkách. Optimalizované překrývání ventilů v nízkých, středních a vysokých otáčkách zlepšuje účinnost sání a výfuku, což vede k vynikajícímu výkonu s dostatkem točivého momentu ve všech otáčkách.

    Podvozek zajišťuje mimořádně stabilní, ale přesto komfortní jízdní vlastnosti

    Karoserie s vyšší torzní tuhostí poskytuje vynikající rovnováhu mezi dvěma rozdílnými cíli – vysokým komfortem jízdy, kdy podvozek pohlcuje všechny nerovnosti, a jízdní stabilitou i při vysokých rychlostech, ke které přispívá i zavěšení předních i zadních kol, jež bylo pečlivě vyladěno z hlediska dosažení optimálních vlastností.

  • Zavěšení předních kol se vzpěrami MacPhersonOptimalizované umístění pouzdra tlumiče s vyšší kapacitou umožňuje pružinám zajistit prvotřídní komfort jízdy. Nakloněný svislý čep přední nápravy byl navíc otočen směrem vzad, což umožnilo zvětšení úhlu závleku a zvýšení sklonu osy svislého čepu, čímž se zlepšila stabilita jízdy v přímém směru.
  • Zadní náprava se zkrutným nosníkem tvaru HK vyššímu komfortu jízdy přispívá zmenšený poměr pružinové páky a zvýšená kapacita pouzdra vlečného ramene. Za účelem zlepšení ovladatelnosti byla navíc zlepšena úroveň samořízení klopením a odklon kola vlivem klopení karoserie.