







Škoda Superb kombinuje díky patentované konstrukci dvoudílných pátých dveří TwinDoor praktické výhody karoserie liftback s elegancí karoserie sedan. Zcela individuální přístup k designu činí ze Superbu fascinující vůz. Prostornost interiéru a použité materiály zvyšují už tak mimořádný komfort cestování.
Superb přichází s několika absolutními novinkami. Poprvé se ve vozech značky Škoda objevuje kolenní airbag řidiče a boční airbagy vzadu (Superb tak může mít až 9 airbagů), parkovací asistent a Bi-Xenonové světlomety s funkcí AFS. Pro motorizaci 1,8 TSI/118kW je připravena automatická 7° převodovka DSG, kterou lze ovládat i pomocí tříramenného multifunkčního volantu.
TwinDoor, unikátní systém otevírání zadních pátých dveří, představuje originální technické řešení, které Vás nadchne. V případě, že do zavazadlového prostoru odkládáte drobnější předměty, stačí otevřít samotné víko kufru jako u klasické karoserie typu sedan.
Ale ani potřeba převézt rozměrnější náklad nepředstavuje pro Superb žádný problém. Díky systému TwinDoor totiž můžete otevřít zadní víko včetně zadního okna (stejně jako u vozů s karoserií typu liftback). Získáte tak pohodlný přístup do zavazadlového prostoru, jehož objem lze sklopením opěradel zadních sedadel zvětšit z 595 až na impozantních 1700 litrů.
A ještě jedna lahůdka. Už žádné zavírání zavazadlového prostoru silou. Víko stačí jen lehce zavřít – jeho úplné dovření (uzamknutí) provedou elektromotorky automaticky. Je to neuvěřitelné, ale to všechno Superb umí!
Světlomety Superbu, které svými netradičními tvary přecházejí až do boků blatníků, dodávají přední části vozu dynamický výraz. Tvoří její výraznou dominantu i nepřehlédnutelnou součást elegantního designu celého vozu.
Bi-Xenonové světlomety vynikají svítivostí a ve spojení s novým adaptivním systémem AFS (Adaptive Frontlight System) i svojí multifunkčností. Automaticky přizpůsobují osvětlení různým jízdním situacím, natáčejí se do zatáček, v závislosti na rychlosti a aktuálních podmínkách jízdy mění osvětlovanou plochu a nabízejí různé režimy osvětlení, například pro město, dálnici či jízdu v dešti.
Funkci „Turistické světlo“ využijí řidiči v zemi s opačným systémem provozu, než pro který byl vůz vyroben. Vůz určený pro pravostranný provoz tak v zemi s levostranným provozem neoslňuje protijedoucí řidiče.